Vysvetlivky: v Armade je hoplit, elita1, elita2 - Pr.: Nekro to ma hoplit, skeleton, ghul Utocnik - Obrance ----------------- Zasoby (20k pozemku) - $250+50M na domecky a nakup lidi, $2G na armadu, 3M infra bodu (1,5M a domecky), 49 tahu Zpusob1 - zasoby mam ------- -tah 1/49 - pred klikem se provede: 1. zbourani budov (NE DOMECKU) tak, aby zbylo asi 200 budov na alchacich, 70 budov na obchodnicich, 60 budov na vedcich, 250 cechu na vedcich, 300 magove, 20-30% cechy magove (100k magie) 2. Nebori se: doupata (draku+30). Dale se bori vsecky manufaktury, vetsina univerzit (do 1500 nebo vsecky), vetsina skol (do 30% schopnosti nebo vsecky) 3. Ze zbouranych budov se postavi domecky, asi 80% (-zasoby na budovy) (asi 150k vojaku), vycvikove prostory na 40% (asi 500 budov) 4. koupi se lide 5. postahuji se lide z profesi tak, aby magicka obrana byla 100-200k 6. daji se lide, vseci do elity1 (naklady kolem no, rekneme trpos: $4,4kx150k=$660M) -pak se klika asi 10-12 tahu - mela by se preskolit (specka) skoro polovina vojaku -Po te, se elita1 zrusi uplne a daji se vojaci to elity2 (75k=$1,4G) -v 17 tahu by meli byt elity2 zaskolene na 90%, cize 10% novacku zpusob2 - nemam dost penez, ale mam tahy a infra -po bod 6 stejne, neni treba stavet, myslim, vycvikove prostory -pak se klika asi X tahu - co to da, melo by se zaskolit asi 80% elit2 (cize misto 150k elit2 na 10% novacku by se melo objevit kolem 100-120k plne zaskolenych elit2) zpusob3 - nejsou penize, no, to je zle -no, da jsou-li $ na zpusob2, ale bez prestaveni, pak zpusob2 -janak je zle Zlodej ------ Taktika prestavby stejna jako zpusob1, ale zlodeji se zaskoluji na vycvikovych prostorech 40% asi jen 6-7 tahu. Pozor, nestavi se elity, ale zlodeji. Cena - LEVNA: prestavba $250+50M/1,5M infra + hobit $10 x 180k lidi = $2M (clovek $250 x 180k lidi = $45M) Velkou roli hraji generalove. Cim vic gen-zlodeju, tim vetsi je pak utok a zisk levelu, pac se pocita soucet. Mag --- Prestavba podobna, ale po zboreni nepotrebneho se stavi ne domecky, nybrz budovy pro magy a cechy. NEBORI SE - univerzity, vedci, cechy na vedcich, skoly Nestavi se vycvikove prostory. Zastavenost domecky 50%, univerzity 47%, cechy magu 30%, magu kolem 120k lidi a vic CENA: prestavba ($250M/1,5M infra) + $2G na kouzla Vysledna sila by mohla na 20k pozemku delat kolem 800k u dzina, 700k u elfa, +- 50-100k Zaskoluji se magove, jako zlodeji 6-7 kol, pak se az caruje. ______________ Mozna sem neco zapomnel, dotazy mne, odpovim behem dneska nebo zitra. Nebo zkuste se dotazat i impa :)